Zondag 23 oktober - Reisverslag uit Edinburgh, Verenigd Koninkrijk van Janie Boer - WaarBenJij.nu Zondag 23 oktober - Reisverslag uit Edinburgh, Verenigd Koninkrijk van Janie Boer - WaarBenJij.nu

Zondag 23 oktober

Door: Japie

Blijf op de hoogte en volg Janie

23 Oktober 2016 | Verenigd Koninkrijk, Edinburgh

Vandaag was ik een dagje vrij, ook wel lekker. Heb lekker uitgeslapen, was om 12 uur wakker. De antibiotica slaat dus aan want kan gewoon lekker slapen nu. Vandaag had ik niet echt een planning, even lekker niets. Het verslag van Aart gelezen en op de MOC Facebook gezet. Daarna ben ik op zoek gegaan naar een stream om Feyenoord-Ajax te kijken. En die had ik gevonden. Mijn stream was alleen wat langzamer dan de snelle providers in NL en daardoor verpeste Aart de wedstrijd. Ajax had bij mij nog niet gescoord maar bij hem al wel en dat liet die even weten in de app. Niet leuk hoor. Toen maar aangegeven dat hij z’n mond moest houden tot Liek (die keek vanuit Roemenië) en ik aangaven dat er een doelpunt gevallen was.

De rest van de dag heb ik nog boek gelezen en aan het einde van de dag nog even boodschappen gedaan. Ik zou eten maken vandaag. En als ik thuis ben en ik moet koken is het vaak wraps, dus dat stond nu ook op het menu. We hebben met z’n drieën gegeten want Shahir lag al te slapen. Die voelde zich niet zo lekker.
Na het eten ben ook ik gaan slapen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janie

Ik hou van reizen en mensen op de hoogte houden wat ik aan het doen ben of gedaan heb. Dit is net wat makkelijker dan Facebook;)

Actief sinds 23 Okt. 2016
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 5082

Voorgaande reizen:

16 Oktober 2016 - 13 November 2016

Edinburgh, Schotland voor mijn nieuwe baan

Landen bezocht: