Maandag 24 oktober - Reisverslag uit Edinburgh, Verenigd Koninkrijk van Janie Boer - WaarBenJij.nu Maandag 24 oktober - Reisverslag uit Edinburgh, Verenigd Koninkrijk van Janie Boer - WaarBenJij.nu

Maandag 24 oktober

Door: Japie

Blijf op de hoogte en volg Janie

24 Oktober 2016 | Verenigd Koninkrijk, Edinburgh

Vandaag had ik een dagdienst van 9.00 – 17.00 uur. Dit was een dag dat ik beter niet naar werk had kunnen gaan. Ik heb de hele dag beneden gestaan en daar was het niet zo druk. Heb denk ik in de hele dag tussen de 50 en 75 drankjes gemaakt. En kan je vertellen dat ik gewoon vermoeiender is dan dat je de hele dag druk in de weer bent. Toen ik thuis kwam zagen ze ook meteen dat ik aardig gesloopt was. Heerlijk gegeten die avond en ben daarna m’n bed ingedoken om nog even boek te lezen. Nou werd ik midden in de nacht wakker, lamp ineens uit en met mijn boek nog in m’n handen. Blijkbaar was ik in slaap gevallen nog met het boek in mijn handen. Mijn boek weggelegd en ben toen weer verder gaan slapen.