Woensdag 26 oktober - Reisverslag uit Edinburgh, Verenigd Koninkrijk van Janie Boer - WaarBenJij.nu Woensdag 26 oktober - Reisverslag uit Edinburgh, Verenigd Koninkrijk van Janie Boer - WaarBenJij.nu

Woensdag 26 oktober

Door: Japie

Blijf op de hoogte en volg Janie

26 Oktober 2016 | Verenigd Koninkrijk, Edinburgh

Vandaag weer een openingsdienst van 6.15 tot 15.00 uur. Dat wil dus zeggen dat ik weer vroeg m’n nest uit moest en weer als enige in de bus zat. Vandaag heb ik meegelopen met Cal. Heb hoe ze dat eigenlijk zeggen geschaduwd. Wel leuk om te zien dat toch weer elke SSV het net wat anders doet. Cal heeft alles wat hij deed netjes uitgelegd. Om twee uur ging Cal naar huis en wed die overgenomen door een andere SSV. Ik ben toen voor het laatste uurtje naar beneden gegaan om daar op bar te staan. Had mijn 10 minuten pauze nog niet gehad en mocht dat om half 3 nog even doen. Wat wil zeggen dat als ik terug was van pauze nog maar 20 minuten hoefde te werken, heeerlijk!

Toen ik in mijn pauze zat kwam Jolanda langs, die was al klaar met werken en vroeg of ik straks met haar mee wou om te kijken hoe ze volgende week moest lopen naar een andere store. Haar trainer is namelijk overgeplaatst naar een andere Starbucks en kon niet verder getraind worden in de store waar ze nu zit. Ze word overgeplaatst naar de store waar Mary ook zit. Ik moest nog 20 minuten even aan een module werken, ben bij Jolanda gaan zitten zodat de tijd net wat sneller zou gaan. Voor ik het wist was het voorbij en heb ik snel m’n module naar kantoor gebracht. Toen kon de tocht naar Mary beginnen. Ik ben een sporter ik weet het, maar als het om lopen gaat.. Daar heb ik zo’n hekel aan, geef me dan maar een fiets. Maar vol goede moed zijn we aan de wandel gegaan. Toen we bij Mary beland waren was het tijd voor een kop koffie, en wat lekkers, dat hadden we wel verdiend.

Nadat we het op hadden en even lekker hadden gezeten zijn we naar huis gegaan. Op de terugweg had Jolanda al besloten om voortaan de weg terug de bus te nemen. Toen we thuis kwamen ben ik op bed Ajax wezen kijken en lekker gerelaxt.

We zouden vanavond bij de KFC gaan eten, alleen moest Mary tot 8 uur werken en hadden we om half 9 daar afgesproken. Om 7 uur kregen we een bericht dat Mary al klaar was. Dat werd haasten.. Hoe sportief we waren zal ik maar niet zeggen, of wel, ja we zijn met de bus gegaan, oeeeps. Met als smoes, anders moet Mary zo lang wachten. Voordat ik begonnen was nog even foto in vrouwen 1 app gestuurd met de vraag waar ik was, Aart wist het natuurlijk meteen. Heerlijk gegeten en daarna hebben we nog boodschappen gedaan en jawel, we zijn naar huis gelopen. Nog even aan verslagen gezeten en ben toen mijn nest ingedoken.

  • 03 November 2016 - 07:51

    Atella:

    En ook "smach and gravy" gegeten?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janie

Ik hou van reizen en mensen op de hoogte houden wat ik aan het doen ben of gedaan heb. Dit is net wat makkelijker dan Facebook;)

Actief sinds 23 Okt. 2016
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 5107

Voorgaande reizen:

16 Oktober 2016 - 13 November 2016

Edinburgh, Schotland voor mijn nieuwe baan

Landen bezocht: