Donderdag 27 oktober - Reisverslag uit Edinburgh, Verenigd Koninkrijk van Janie Boer - WaarBenJij.nu Donderdag 27 oktober - Reisverslag uit Edinburgh, Verenigd Koninkrijk van Janie Boer - WaarBenJij.nu

Donderdag 27 oktober

Door: Japie

Blijf op de hoogte en volg Janie

27 Oktober 2016 | Verenigd Koninkrijk, Edinburgh

Vandaag moest ik een late dienst draaien, van 13.00 – 22.00 uur een sluitdienst. Eerst heb ik een beetje uitgeslapen en daarna geskypet met Adri. Toen Aad op werk was had ze me nog een keer geskypet zodat ik nog even hoi kon zeggen tegen Karel en Gemmy. Omdat het aardig druk was daar is Adri maar gaan helpen en heeft ze dus opgehangen. Ik was vanmorgen als enige in het appartement en heb daar uitgebreid van genoten. Even helemaal alleen, heerlijk. Een hele lange douche genomen. Toen ik klaar was heb ik ook nog met mama geskypet. Ik was eigenlijk van plan om de vaat te doen maar omdat de tijd zo voorbij was gevlogen had ik daar geen tijd voor.

Op het werk aangekomen zei Steve tegen mij dat ik even voor een halfuurtje Barista kon zijn en hij me dan zou ophalen. Hij moest nog even wat regelen. Dus ik naar de SSV geweest om te vragen waar ik nodig was. Of ik even iemand van beneden wou overnemen zodat die op pauze kon. Dus ik naar beneden. Ik kan je vertellen, na 3 uur heb ik nog geen Steve gezien. Ik kreeg te horen dat ik op pauze mocht. En toch even gaan kijken waar Steve was, ik kon hem nergens vinden. Ik nagevraagd bij de SSV, en wat blijkt.. Steve is naar huis, hij was inderdaad niet zo lekker, snotterig en dergelijke. Nu snap ik dat hij me niet gehaald heeft.

De rest van de dag heb ik bar gestaan. Na sluitingstijd hebben we snel alles opgeruimd en schoongemaakt. We waren precies om 10 uur klaar. Toen ik naar de bus liep zag ik hem vertrekken, tuurlijk.. En omdat het in de avond was ging de bus ook maar 1x in het halfuur. En om het nog wat erger te maken begon het ook nog eens te regenen. Toen ik uiteindelijk thuis was ben ik meteen gaan slapen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janie

Ik hou van reizen en mensen op de hoogte houden wat ik aan het doen ben of gedaan heb. Dit is net wat makkelijker dan Facebook;)

Actief sinds 23 Okt. 2016
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 5081

Voorgaande reizen:

16 Oktober 2016 - 13 November 2016

Edinburgh, Schotland voor mijn nieuwe baan

Landen bezocht: