Vrijdag 21 oktober - Reisverslag uit Edinburgh, Verenigd Koninkrijk van Janie Boer - WaarBenJij.nu Vrijdag 21 oktober - Reisverslag uit Edinburgh, Verenigd Koninkrijk van Janie Boer - WaarBenJij.nu

Vrijdag 21 oktober

Door: Japie

Blijf op de hoogte en volg Janie

21 Oktober 2016 | Verenigd Koninkrijk, Edinburgh

Openingsdienst van 6.15-14.00 uur. Het was vroeg vandaag, heel vroeg! Ik zat dan ook als enige in de bus naar het centrum. En dan kom je bij de store aan en zit alles natuurlijk nog dicht. Ik kon niet zien of er al iemand binnen was of dat er nog niemand was. Ook heb ik nog steeds niet overal internet. Dan maar voor de deur wachten in de hoop dat er nog iemand naar binnen moet of dat er iemand naar beneden komt. Na 5 minuten gewacht te hebben kwam Cal aanlopen. Die belde naar boven dat we er waren en Steve kwam naar beneden om de deur open te doen.

Toen ik boven kwam stonden er kratten van de bestelling klaar. Steve legde uit dat de mannen van de levering in de nacht de levering in de koeling zetten. Wat dus betekend dat ze zelf de sleutel hebben en de toko binnenkomen, dit vond ik toch best wel een raar idee. Maar dit blijkt gewoon goed te gaan.

Daarna kwam de uitleg over hoe de levering verwerkt moest worden en dat je moest kijken of wel echt alles er was. Toen hebben we met z’n tweeën de levering doorgewerkt. Toen de bestelling ingevuld op de computer en de nieuwe bestelling gemaakt. Ook weer een module ingevuld met Steve en een deel van de vorige modules doorgenomen. Daar zijn we uiteindelijk de hele ochtend mee bezig geweest omdat we steeds werden onderbroken. Voor dat ik het wist was het alweer twee uur en mocht ik gaan.

Toch niet zo goed als je in een hoofdstraat werkt, elke keer als ik naar de bus loop, loop ik langs allemaal leuke winkels. Het was nog vroeg en ben dus lekker de winkels in geweest. Pijnstillers gekocht en wat spulletjes voor in bad. Toen richting huis gegaan.

Toen ik thuis kwam ben ik in bad gegaan, even een relaxmomentje. Laptopje naast bad, Netflix aan en chill. Toen ik weer helemaal chillex was en mn serie klaar was ben ik eruit gegaan. Toen nog even met daan geskypt en wat dingetjes besproken. Omdat er nog geen boodschappen gedaan was ging Mary dat nog even doen en ben ik met haar meegegaan. Heel sportief lopend geweest, maar toch maar met de zware boodschappen de terugweg met de bus geweest :P

Daarna hebben we gegeten, ben ik boek gaan lezen en m’n nest ingedoken.

  • 29 Oktober 2016 - 18:06

    Atella:

    Only the lonely!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janie

Ik hou van reizen en mensen op de hoogte houden wat ik aan het doen ben of gedaan heb. Dit is net wat makkelijker dan Facebook;)

Actief sinds 23 Okt. 2016
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 5126

Voorgaande reizen:

16 Oktober 2016 - 13 November 2016

Edinburgh, Schotland voor mijn nieuwe baan

Landen bezocht: